23 Mayıs 2016 Pazartesi

Ben Dini Değil Dindarlığı Öğretiyorum Osho ebook

Ben Dini Değil Dindarlığı Öğretiyorum Osho ekitap indir


Ben Dini Değil Dindarlığı Öğretiyorum Osho Bhagwan Shree Rajneesh Çeviren Nur Yener Osho pdf, epub, doc formatında ücretsiz ebook download

pdf formatı (0,76MB):
dropbox yandex googledrive onedrive box

epub formatı (0,29MB):
dropbox yandex googledrive onedrive box

doc formatı (0,39MB):
dropbox yandex googledrive onedrive box

Din insanların anladıkları şey değildir. Din Hıristiyanlık değildir, Hinduzm değerlidir, Müslümanlık değildir. Dünyada varolan tüm dinler ki sayıları hiç az değildir, dünyada üçyüz din vardır ölü kayalardır. Onlar akmazlar, onlar değişmezler, çağla birlikte hareket etmezler. Tüm sözde dinler yaşantınızı, sevginizi, sevincinizi yıkarak ve kafalarınızı Tanrı hakkında, cennet ve cehennem, reenkarnasyon (genedoğum) ve çeşitli saçmalıklar hakkında fantazilerle, kuruntularla ve halüsinasyonlarla doldurarak size mezar kazıyorlar.

felsevuf.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder